Food marketing e nuove tendenze alimentari: il caso Beerquake
Falbo, Chiara (A.A. 2018/2019) Food marketing e nuove tendenze alimentari: il caso Beerquake. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 59. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il consumatore alimentare e le nuove tendenze del consumo. Le nuove tendenze alimentari. Il food marketing. La specializzazione nel settore food. Il caso Beerquake. Il settore della birra in Italia. Perchè scegliere Beerquake. Strategie di marketing.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 56-58.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Costabile, Michele |
Academic Year: | 2018/2019 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 14 Oct 2019 10:04 |
Last Modified: | 14 Oct 2019 10:04 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/24764 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |