Digital healthcare marketing: strategia multichannel direct to patients con diagnosi di sclerosi multipla

Pollio, Esther (A.A. 2018/2019) Digital healthcare marketing: strategia multichannel direct to patients con diagnosi di sclerosi multipla. Tesi di Laurea in Retail and service experience marketing, Luiss Guido Carli, relatore Maria Giovanna Devetag, pp. 159. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (8MB) | Request a copy

Abstract/Index

Il settore farmaceutico: analisi e panoramica del mercato. Contesto istituzionale e normativo. Health marketing & digital pharma. Multichannel management: design dell’ecosistema. “Genitori si può, anche con la sclerosi multipla”: Merck Biopharma Italy e la comunicazione direct to patient. Multichannel e strategia di comunicazione. Strategia di comunicazione multichannel direct to patients: progetto di ricerca.

References

Bibliografia: pp. 130-131. Sitografia: pp. 132-134.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Retail and service experience marketing
Thesis Supervisor: Devetag, Maria Giovanna
Thesis Co-Supervisor: De Angelis, Matteo
Academic Year: 2018/2019
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 22 Oct 2019 09:45
Last Modified: 22 Oct 2019 09:45
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/24851

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item