Digital healthcare marketing: strategia multichannel direct to patients con diagnosi di sclerosi multipla
Pollio, Esther (A.A. 2018/2019) Digital healthcare marketing: strategia multichannel direct to patients con diagnosi di sclerosi multipla. Tesi di Laurea in Retail and service experience marketing, Luiss Guido Carli, relatore Maria Giovanna Devetag, pp. 159. [Master's Degree Thesis]
PDF (Full text)
Restricted to Registered users only Download (8MB) | Request a copy |
Abstract/Index
Il settore farmaceutico: analisi e panoramica del mercato. Contesto istituzionale e normativo. Health marketing & digital pharma. Multichannel management: design dell’ecosistema. “Genitori si può, anche con la sclerosi multipla”: Merck Biopharma Italy e la comunicazione direct to patient. Multichannel e strategia di comunicazione. Strategia di comunicazione multichannel direct to patients: progetto di ricerca.
References
Bibliografia: pp. 130-131. Sitografia: pp. 132-134.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77) |
Chair: | Retail and service experience marketing |
Thesis Supervisor: | Devetag, Maria Giovanna |
Thesis Co-Supervisor: | De Angelis, Matteo |
Academic Year: | 2018/2019 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 22 Oct 2019 09:45 |
Last Modified: | 22 Oct 2019 09:45 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/24851 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |