Gli usi delle nuove tecnologie: uno studio sulla realtà aumentata applicata al settore del vino in Italia

Tomassucci, Claudio (A.A. 2018/2019) Gli usi delle nuove tecnologie: uno studio sulla realtà aumentata applicata al settore del vino in Italia. Tesi di Laurea in Web analytics e marketing, Luiss Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 87. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (6MB) | Request a copy

Abstract/Index

La realtà aumentata. Il marketing e la realtà aumentata. Il vino: vecchie e nuove frontiere del marketing. Le nuove frontiere del marketing del vino. Studio empirico.

References

Bibliografia: pp. 66-67. Sitografia: pp. 68-69.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Web analytics e marketing
Thesis Supervisor: De Angelis, Matteo
Thesis Co-Supervisor: Pozharliev, Rumen Ivaylov
Academic Year: 2018/2019
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 22 Oct 2019 10:07
Last Modified: 22 Oct 2019 10:07
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/24853

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item