Il cross selling online: recommendation systems e l'influenza di strategie di prezzo e bisogno di struttura

Iannaccone, Francesco (A.A. 2018/2019) Il cross selling online: recommendation systems e l'influenza di strategie di prezzo e bisogno di struttura. Tesi di Laurea in Web analytics e marketing, Luiss Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 97. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (1MB) | Request a copy

Abstract/Index

Il cross selling online: i recommendation system. Price rounding e cross selling online. Rassegna della letteratura e ipotesi. Il prezzo psicologico: come decidere in base ad un numero. Analisi empirici e conclusioni.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 66-68.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Web analytics e marketing
Thesis Supervisor: De Angelis, Matteo
Thesis Co-Supervisor: Bernaschi, Massimo
Academic Year: 2018/2019
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 28 Oct 2019 09:07
Last Modified: 28 Oct 2019 09:07
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/24899

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item