Calcolo del customer lifetime value attraverso algoritmi di machine learning e neural network

Miloso, Antonio (A.A. 2018/2019) Calcolo del customer lifetime value attraverso algoritmi di machine learning e neural network. Tesi di Laurea in Customer intelligence e logiche di analisi dei big data, Luiss Guido Carli, relatore Luigi Laura, pp. 101. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Quanto vale un consumatore? Modello di migrazione dei consumatori: LRFMP. Dai fatti alla teoria. La legge di Murphy nel machine learning. Il ciclo dell'analisi dati.

References

Bibliografia: pp. 79-80. Sitografia: pp. 81-82.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Customer intelligence e logiche di analisi dei big data
Thesis Supervisor: Laura, Luigi
Thesis Co-Supervisor: Spagnoletti, Paolo
Academic Year: 2018/2019
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 30 Oct 2019 11:44
Last Modified: 30 Oct 2019 11:44
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/24953

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item