Calcolo del customer lifetime value attraverso algoritmi di machine learning e neural network
Miloso, Antonio (A.A. 2018/2019) Calcolo del customer lifetime value attraverso algoritmi di machine learning e neural network. Tesi di Laurea in Customer intelligence e logiche di analisi dei big data, Luiss Guido Carli, relatore Luigi Laura, pp. 101. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Quanto vale un consumatore? Modello di migrazione dei consumatori: LRFMP. Dai fatti alla teoria. La legge di Murphy nel machine learning. Il ciclo dell'analisi dati.
References
Bibliografia: pp. 79-80. Sitografia: pp. 81-82.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77) |
Chair: | Customer intelligence e logiche di analisi dei big data |
Thesis Supervisor: | Laura, Luigi |
Thesis Co-Supervisor: | Spagnoletti, Paolo |
Academic Year: | 2018/2019 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 30 Oct 2019 11:44 |
Last Modified: | 30 Oct 2019 11:44 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/24953 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |