Conversational commerce: un nuovo paradigma nell'era del digital marketing

Melillo, Leonardo (A.A. 2018/2019) Conversational commerce: un nuovo paradigma nell'era del digital marketing. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 41. [Bachelor's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (826kB) | Preview

Abstract/Index

Il marketing in evoluzione: verso il digital marketing. Nuove forme di concorrenza, nuovi ritmi di innovazione. Digital commerce e conversational commerce. Il conversational commerce: nuova interazione con il consumatore. Amzon.com ed il conversational commerce. Cronologia e vendita online/offline.

References

Bibliografia: pp. 36-41.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Academic Year: 2018/2019
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 22 Jan 2020 09:04
Last Modified: 22 Jan 2020 09:04
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/25456

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item