Conversational commerce: un nuovo paradigma nell'era del digital marketing
Melillo, Leonardo (A.A. 2018/2019) Conversational commerce: un nuovo paradigma nell'era del digital marketing. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 41. [Bachelor's Degree Thesis]
|
PDF (Full text)
Download (826kB) | Preview |
Abstract/Index
Il marketing in evoluzione: verso il digital marketing. Nuove forme di concorrenza, nuovi ritmi di innovazione. Digital commerce e conversational commerce. Il conversational commerce: nuova interazione con il consumatore. Amzon.com ed il conversational commerce. Cronologia e vendita online/offline.
References
Bibliografia: pp. 36-41.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Romani, Simona |
Academic Year: | 2018/2019 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 22 Jan 2020 09:04 |
Last Modified: | 22 Jan 2020 09:04 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/25456 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |