Digital marketing transformation e digitalizzazione nel settore della moda

Di Lascio, Gian Marco (A.A. 2018/2019) Digital marketing transformation e digitalizzazione nel settore della moda. Tesi di Laurea in Digital marketing transformation & customer experience, Luiss Guido Carli, relatore Daniele D'Ambrosio, pp. 44. [Bachelor's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (777kB) | Request a copy

Abstract/Index

Rivoluzione digitale. Evoluzione del settore della moda. Social media e e-commerce. La crescita del fast fashion attraverso l'e-commerce. Mercato della moda e tendenze digitali per il futuro. Breve analisi del settore della modo. Casi di studio.

References

Bibliografia: pp. 42-43. Sitografia: p. 44.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Digital marketing transformation & customer experience
Thesis Supervisor: D'Ambrosio, Daniele
Academic Year: 2018/2019
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 29 Jan 2020 10:45
Last Modified: 29 Jan 2020 10:45
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/25535

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item