Neuromarketing: il nuovo codice della persuasione excursus storico del marketing tradizionale al neuromarketing

Masella, Martina (A.A. 2018/2019) Neuromarketing: il nuovo codice della persuasione excursus storico del marketing tradizionale al neuromarketing. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 78. [Bachelor's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (1MB) | Preview

Abstract/Index

Il marketing. La psicologia del marketing e decisione del consumatore. Il neuromarketing. Aree di applicazione pratica del neuromarketing. Casi aziendali.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 63-68.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2018/2019
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 05 Feb 2020 09:23
Last Modified: 05 Feb 2020 09:23
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/25604

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item