I vuoti istituzionali come strategia imprenditoriale nei mercati emergenti: Taobao vs eBay

Ferrara, Giacomo (A.A. 2018/2019) I vuoti istituzionali come strategia imprenditoriale nei mercati emergenti: Taobao vs eBay. Tesi di Laurea in Markets and strategies, Luiss Guido Carli, relatore Maria Giovanna Devetag, pp. 36. [Bachelor's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (591kB) | Request a copy

Abstract/Index

I mercati emergenti. I contesti economici oggi. I vuoti istituzionali. Quale strategia adottare? Caso studio. Il mercato del commercio in Cina. Taobao vs eBay.

References

Bibliografia: pp. 34-35.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Markets and strategies
Thesis Supervisor: Devetag, Maria Giovanna
Academic Year: 2018/2019
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 12 Feb 2020 09:44
Last Modified: 12 Feb 2020 09:44
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/25737

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item