I vuoti istituzionali come strategia imprenditoriale nei mercati emergenti: Taobao vs eBay
Ferrara, Giacomo (A.A. 2018/2019) I vuoti istituzionali come strategia imprenditoriale nei mercati emergenti: Taobao vs eBay. Tesi di Laurea in Markets and strategies, Luiss Guido Carli, relatore Maria Giovanna Devetag, pp. 36. [Bachelor's Degree Thesis]
PDF (Full text)
Restricted to Registered users only Download (591kB) | Request a copy |
Abstract/Index
I mercati emergenti. I contesti economici oggi. I vuoti istituzionali. Quale strategia adottare? Caso studio. Il mercato del commercio in Cina. Taobao vs eBay.
References
Bibliografia: pp. 34-35.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Markets and strategies |
Thesis Supervisor: | Devetag, Maria Giovanna |
Academic Year: | 2018/2019 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 12 Feb 2020 09:44 |
Last Modified: | 12 Feb 2020 09:44 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/25737 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |