Intenzione d'uso delle branded apps

Moauro, Filippo (A.A. 2018/2019) Intenzione d'uso delle branded apps. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 67. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La presenza del brand online. Analisi della letteratura. Modello concettuale e sviluppo delle ipotesi. Esiti della ricerca. Valutazione della branded app e dell'intenzione d'uso.

References

Bibliografia: p. 66. Sitografia: p. 67.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2018/2019
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 13 Feb 2020 10:28
Last Modified: 13 Feb 2020 10:28
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/25762

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item