Dal social network al multimedia trading

Lecci, Francesco (A.A. 2008/2009) Dal social network al multimedia trading. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Francesco De Leo, pp. 71. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Interscambio di informazioni. Rivoluzione nei mezzi di comunicazione. Democrazia ed autorevolezza. Il Web 2.0. Enterprise 2.0. Possibilità di guadagni nel Web 2.0. Realtà aziendali nel Web 2.0. Il motore di ricerca. Blog. Un blog dall'interno. Corporate Blog. I Forum. Le Wiki. Social Network. Facebook. Myspace. Youtube. Flickr.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 70-71.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Strategie d'impresa
Thesis Supervisor: De Leo, Francesco
Thesis Co-Supervisor: Barile, Sergio
Academic Year: 2008/2009
Session: Summer
Deposited by: GIUSEPPINA FERRAZZO
Date Deposited: 29 Mar 2011 12:29
Last Modified: 19 May 2015 22:37
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/2589

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item