Dal social network al multimedia trading
Lecci, Francesco (A.A. 2008/2009) Dal social network al multimedia trading. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Francesco De Leo, pp. 71. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Interscambio di informazioni. Rivoluzione nei mezzi di comunicazione. Democrazia ed autorevolezza. Il Web 2.0. Enterprise 2.0. Possibilità di guadagni nel Web 2.0. Realtà aziendali nel Web 2.0. Il motore di ricerca. Blog. Un blog dall'interno. Corporate Blog. I Forum. Le Wiki. Social Network. Facebook. Myspace. Youtube. Flickr.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 70-71.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Strategie d'impresa |
Thesis Supervisor: | De Leo, Francesco |
Thesis Co-Supervisor: | Barile, Sergio |
Academic Year: | 2008/2009 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Users 642 not found. |
Date Deposited: | 29 Mar 2011 12:29 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:37 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/2589 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |