La realtà aumentata: il caso IKEA place

Fichera, Gianluca (A.A. 2018/2019) La realtà aumentata: il caso IKEA place. Tesi di Laurea in Marketing plan and markstrat simulation, Luiss Guido Carli, relatore Rumen Ivaylov Pozharliev, pp. 58. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (1MB) | Request a copy

Abstract/Index

Revisione della letteratura. Panoramica della realtà aumentata nella ricerca di mercato. Metodologia e dati. Materiali e procedure. Risultati. Statistica descrittiva. Discussione e conclusioni. Implicazioni manageriali. Conclusione su IKEA place.

References

Bibliografia: pp. 26-30. Sitografia: p. 31.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Marketing plan and markstrat simulation
Thesis Supervisor: Pozharliev, Rumen Ivaylov
Thesis Co-Supervisor: Donato, Carmela
Academic Year: 2018/2019
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 16 Mar 2020 11:39
Last Modified: 16 Mar 2020 11:39
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/25944

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item