Strategie di marketing territoriale: il caso della città di Roma
Grazioli, Paolo (A.A. 2007/2008) Strategie di marketing territoriale: il caso della città di Roma. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Boccardelli, pp. 136. [Degree Thesis (before DM 509/99)]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il marketing territoriale. I distretti e il cultural plan. Il marketing culturale della città di Roma.
Thesis Type: | Degree Thesis (before DM 509/99) |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Degree Programs before DM 509/99 > Degree Program in Business Administration (before DM 509/99) |
Chair: | Economia e gestione delle imprese |
Thesis Supervisor: | Boccardelli, Paolo |
Thesis Co-Supervisor: | Caroli, Matteo Giuliano |
Academic Year: | 2007/2008 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 29 Mar 2011 16:07 |
Last Modified: | 30 Aug 2018 09:13 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/2616 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |