Strategie di marketing territoriale: il caso della città di Roma
Grazioli, Paolo (A.A. 2007/2008) Strategie di marketing territoriale: il caso della città di Roma. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Boccardelli, pp. 136. [Degree Thesis (before DM 509/99)]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il marketing territoriale. I distretti e il cultural plan. Il marketing culturale della città di Roma.
| Thesis Type: | Degree Thesis (before DM 509/99) |
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli |
| Degree Program: | Degree Programs before DM 509/99 > Degree Program in Business Administration (before DM 509/99) |
| Chair: | Economia e gestione delle imprese |
| Thesis Supervisor: | Boccardelli, Paolo |
| Thesis Co-Supervisor: | Caroli, Matteo Giuliano |
| Academic Year: | 2007/2008 |
| Session: | Extraordinary |
| Deposited by: | Alessandro Perfetti |
| Date Deposited: | 29 Mar 2011 16:07 |
| Last Modified: | 30 Aug 2018 09:13 |
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/2616 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
![]() |
View Item |



