Strategie di marketing territoriale: il caso della città di Roma

Grazioli, Paolo (A.A. 2007/2008) Strategie di marketing territoriale: il caso della città di Roma. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Boccardelli, pp. 136. [Degree Thesis (before DM 509/99)]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il marketing territoriale. I distretti e il cultural plan. Il marketing culturale della città di Roma.

Thesis Type: Degree Thesis (before DM 509/99)
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Degree Programs before DM 509/99 > Degree Program in Business Administration (before DM 509/99)
Chair: Economia e gestione delle imprese
Thesis Supervisor: Boccardelli, Paolo
Thesis Co-Supervisor: Caroli, Matteo Giuliano
Academic Year: 2007/2008
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 29 Mar 2011 16:07
Last Modified: 30 Aug 2018 09:13
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/2616

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item