Trasporto marittimo e sostenibilità: le strategie attuate dalle aziende e l'influenza sui consumatori

Majorano, Fabrizio (A.A. 2018/2019) Trasporto marittimo e sostenibilità: le strategie attuate dalle aziende e l'influenza sui consumatori. Tesi di Laurea in Retail and service experience marketing, Luiss Guido Carli, relatore Maria Giovanna Devetag, pp. 94. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La sostenibilità e la responsabilità sociale d'impresa. Misurare la sostenibilità. Marketing e sostenibilità. La comunicazione della responsabilità sociale. I canali della comunicazione. Il trasporto marittimo. Ricerca empirica.

References

Bibliografia: pp. 71-72. Sitografia: p. 73.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Retail and service experience marketing
Thesis Supervisor: Devetag, Maria Giovanna
Thesis Co-Supervisor: De Angelis, Matteo
Academic Year: 2018/2019
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 31 Aug 2020 12:18
Last Modified: 31 Aug 2020 12:18
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/27022

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item