Trasporto marittimo e sostenibilità: le strategie attuate dalle aziende e l'influenza sui consumatori
Majorano, Fabrizio (A.A. 2018/2019) Trasporto marittimo e sostenibilità: le strategie attuate dalle aziende e l'influenza sui consumatori. Tesi di Laurea in Retail and service experience marketing, Luiss Guido Carli, relatore Maria Giovanna Devetag, pp. 94. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
La sostenibilità e la responsabilità sociale d'impresa. Misurare la sostenibilità. Marketing e sostenibilità. La comunicazione della responsabilità sociale. I canali della comunicazione. Il trasporto marittimo. Ricerca empirica.
References
Bibliografia: pp. 71-72. Sitografia: p. 73.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77) |
Chair: | Retail and service experience marketing |
Thesis Supervisor: | Devetag, Maria Giovanna |
Thesis Co-Supervisor: | De Angelis, Matteo |
Academic Year: | 2018/2019 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 31 Aug 2020 12:18 |
Last Modified: | 31 Aug 2020 12:18 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/27022 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |