La gestione del brand portfolio in un gruppo internazionale caso Unilever
Mancini, Valentina (A.A. 2007/2008) La gestione del brand portfolio in un gruppo internazionale caso Unilever. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese, LUISS Guido Carli, relatore Matteo Giuliano Caroli, pp. 211. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il significato strategico del brand. Il brand portfolio. Le sfide poste dall'internazionalizzazione alla gestione del brand portfolio. Il caso Unilever.
References
Bibliografia: pp. 208-211.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Economia e gestione delle imprese |
Thesis Supervisor: | Caroli, Matteo Giuliano |
Thesis Co-Supervisor: | Benigno, Pierpaolo |
Academic Year: | 2007/2008 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 30 Mar 2011 16:19 |
Last Modified: | 30 Aug 2018 09:25 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/2735 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |