La gestione del brand portfolio in un gruppo internazionale caso Unilever

Mancini, Valentina (A.A. 2007/2008) La gestione del brand portfolio in un gruppo internazionale caso Unilever. Tesi di Laurea in Economia e gestione delle imprese, LUISS Guido Carli, relatore Matteo Giuliano Caroli, pp. 211. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il significato strategico del brand. Il brand portfolio. Le sfide poste dall'internazionalizzazione alla gestione del brand portfolio. Il caso Unilever.

References

Bibliografia: pp. 208-211.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Economia e gestione delle imprese
Thesis Supervisor: Caroli, Matteo Giuliano
Thesis Co-Supervisor: Benigno, Pierpaolo
Academic Year: 2007/2008
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 30 Mar 2011 16:19
Last Modified: 30 Aug 2018 09:25
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/2735

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item