Il caso Spotify: da start-up norvegese a società quotata

Conti, Silvia (A.A. 2019/2020) Il caso Spotify: da start-up norvegese a società quotata. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Rumen Ivaylov Pozharliev, pp. 46. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Storia dell'impresa ed ambiente competitivo. L'industria musicale oggi. Cos'è Spotify? Ambiente competitivo e revenue model. Analisi dell'ambiente competitivo. Politiche di marketing nel tempo. Il marketing mix di Spotify dal 2008 a 2013. Nuova definizione del marketing mix.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 43-45.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Pozharliev, Rumen Ivaylov
Academic Year: 2019/2020
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 09 Nov 2020 09:59
Last Modified: 09 Nov 2020 09:59
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/27550

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item