Il caso Spotify: da start-up norvegese a società quotata
Conti, Silvia (A.A. 2019/2020) Il caso Spotify: da start-up norvegese a società quotata. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Rumen Ivaylov Pozharliev, pp. 46. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Storia dell'impresa ed ambiente competitivo. L'industria musicale oggi. Cos'è Spotify? Ambiente competitivo e revenue model. Analisi dell'ambiente competitivo. Politiche di marketing nel tempo. Il marketing mix di Spotify dal 2008 a 2013. Nuova definizione del marketing mix.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 43-45.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Pozharliev, Rumen Ivaylov |
Academic Year: | 2019/2020 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 09 Nov 2020 09:59 |
Last Modified: | 09 Nov 2020 09:59 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/27550 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |