La gestione della fedeltà dei clienti: l'analisi degli abbandoni: il caso applicativo: logistica Italia

Campolattano, Carmela (A.A. 2007/2008) La gestione della fedeltà dei clienti: l'analisi degli abbandoni: il caso applicativo: logistica Italia. Tesi di Laurea in Marketing industriale, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 100. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Customer satisfaction management. Customer loyalty management. Logista Italia. L’abbandono dei servizi: cause, rimedi.

References

Bibliografia: pp. 99-100.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing industriale
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Thesis Co-Supervisor: Palma, Andrea
Academic Year: 2007/2008
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 31 Mar 2011 11:46
Last Modified: 06 Nov 2018 08:58
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/2758

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item