Mobile advertising, un nuovo modo di fare pubblicità: il caso Blyk
Castellano, Rossella (A.A. 2007/2008) Mobile advertising, un nuovo modo di fare pubblicità: il caso Blyk. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 137. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Overview sui mercati di riferimento. Il mobile marketing. Definizione dell'area di business del mobile advertising. Il caso Blyk.
References
Bibliografia: pp. 135-137.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Marketing strategico |
Thesis Supervisor: | Ibarra, Máximo |
Thesis Co-Supervisor: | Pratesi, Carlo Alberto |
Academic Year: | 2007/2008 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 01 Apr 2011 14:28 |
Last Modified: | 06 Nov 2018 11:56 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/2854 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |