Mobile advertising, un nuovo modo di fare pubblicità: il caso Blyk

Castellano, Rossella (A.A. 2007/2008) Mobile advertising, un nuovo modo di fare pubblicità: il caso Blyk. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 137. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Overview sui mercati di riferimento. Il mobile marketing. Definizione dell'area di business del mobile advertising. Il caso Blyk.

References

Bibliografia: pp. 135-137.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Ibarra, Máximo
Thesis Co-Supervisor: Pratesi, Carlo Alberto
Academic Year: 2007/2008
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 01 Apr 2011 14:28
Last Modified: 06 Nov 2018 11:56
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/2854

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item