Gli aspetti distributivi nel settore della moda: i casi H&M e Tommy Hilfiger

Sacco, Federica (A.A. 2007/2008) Gli aspetti distributivi nel settore della moda: i casi H&M e Tommy Hilfiger. Tesi di Laurea in Sistemi di distribuzione, LUISS Guido Carli, relatore Andrea Palma, pp. 210. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il mercato della moda. La distribuzione. Due scelte distributive a confronto: i casi Tommy Hilfiger e H&M.

References

Bibliografia: pp. 209-210.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Sistemi di distribuzione
Thesis Supervisor: Palma, Andrea
Thesis Co-Supervisor: Pratesi, Carlo Alberto
Academic Year: 2007/2008
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 06 Apr 2011 15:05
Last Modified: 19 May 2015 22:39
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/3014

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item