Gli aspetti distributivi nel settore della moda: i casi H&M e Tommy Hilfiger
Sacco, Federica (A.A. 2007/2008) Gli aspetti distributivi nel settore della moda: i casi H&M e Tommy Hilfiger. Tesi di Laurea in Sistemi di distribuzione, LUISS Guido Carli, relatore Andrea Palma, pp. 210. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il mercato della moda. La distribuzione. Due scelte distributive a confronto: i casi Tommy Hilfiger e H&M.
References
Bibliografia: pp. 209-210.
| Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli |
| Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
| Chair: | Sistemi di distribuzione |
| Thesis Supervisor: | Palma, Andrea |
| Thesis Co-Supervisor: | Pratesi, Carlo Alberto |
| Academic Year: | 2007/2008 |
| Session: | Extraordinary |
| Deposited by: | Alessandro Perfetti |
| Date Deposited: | 06 Apr 2011 15:05 |
| Last Modified: | 19 May 2015 22:39 |
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/3014 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
![]() |
View Item |



