Green luxury fashion system: impact branding: opportunismo o autenticità?
Manfredi, Virginia (A.A. 2020/2021) Green luxury fashion system: impact branding: opportunismo o autenticità? Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 56. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Trend della sostenibilità. Sviluppo sostenibile. Approccio green nel fashion system. Green fashion ai tempi del Covid. Branding e comunicazione etica nel luxury fashion system. Brand impact: reputazione e autenticità. Comunicazione dei valori e dell'etica nel fashion. Fashion transparency index-case studies. Metodologia d'analisi. Profili delle Maison. Gucci e Prada: evoluzione della trasparenza e della comunicazione.
References
Bibliografia: pp. 48-52. Sitografia: pp. 53-55.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Costabile, Michele |
Academic Year: | 2020/2021 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 19 Nov 2021 13:48 |
Last Modified: | 19 Nov 2021 13:48 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/30751 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |