Green luxury fashion system: impact branding: opportunismo o autenticità?

Manfredi, Virginia (A.A. 2020/2021) Green luxury fashion system: impact branding: opportunismo o autenticità? Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 56. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Trend della sostenibilità. Sviluppo sostenibile. Approccio green nel fashion system. Green fashion ai tempi del Covid. Branding e comunicazione etica nel luxury fashion system. Brand impact: reputazione e autenticità. Comunicazione dei valori e dell'etica nel fashion. Fashion transparency index-case studies. Metodologia d'analisi. Profili delle Maison. Gucci e Prada: evoluzione della trasparenza e della comunicazione.

References

Bibliografia: pp. 48-52. Sitografia: pp. 53-55.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2020/2021
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 19 Nov 2021 13:48
Last Modified: 19 Nov 2021 13:48
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/30751

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item