L'impatto del purchase channel sulla willingness to buy: come il Covid-19 ha influenzato il settore grocery

Petrocchi, Martina (A.A. 2020/2021) L'impatto del purchase channel sulla willingness to buy: come il Covid-19 ha influenzato il settore grocery. Tesi di Laurea in Research methodology for marketing, Luiss Guido Carli, relatore Carmela Donato, pp. 116. [Master's Degree Thesis]

[img]
Preview
PDF (Full text)
Download (5MB) | Preview

Abstract/Index

Il mercato del grocery. L'influenza del Coranivirus nel mercato grocery. E-grocery: una nuova tendenza di acquisto. Research objective. L'influenza del touch sul comportamento del consumatore. La funzione del touch all'interno del processo di acquisto. Il ruolo del touch nell'environment online. Il settore grocery. Reazioni emotive che il touch suscita nel consumatore. Research question e ipotesi. Studio. Pretest. Test. Risultati.

References

Bibliografia: pp. 88-99. Sitografia: pp. 100-102.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Research methodology for marketing
Thesis Supervisor: Donato, Carmela
Thesis Co-Supervisor: Querci, Ilaria
Academic Year: 2020/2021
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 17 Jan 2022 11:56
Last Modified: 17 Jan 2022 11:56
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/31143

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item