Strategie di internazionalizzazione nel mercato automobilistico: il caso Dodge
Maltese, Emanuele (A.A. 2007/2008) Strategie di internazionalizzazione nel mercato automobilistico: il caso Dodge. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 90. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Dodge in Europa. Strategie di marketing a supporto del marchio.
References
Bibliografia: pp. 89-90.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Costabile, Michele |
Academic Year: | 2007/2008 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 12 Apr 2011 17:02 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:40 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/3262 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |