Strategie di internazionalizzazione nel mercato automobilistico: il caso Dodge

Maltese, Emanuele (A.A. 2007/2008) Strategie di internazionalizzazione nel mercato automobilistico: il caso Dodge. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 90. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Dodge in Europa. Strategie di marketing a supporto del marchio.

References

Bibliografia: pp. 89-90.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2007/2008
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 12 Apr 2011 17:02
Last Modified: 19 May 2015 22:40
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/3262

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item