Comunicare nel casual wear: il caso Diesel

Sarni, Simona (A.A. 2008/2009) Comunicare nel casual wear: il caso Diesel. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 214. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Diesel nel mondo della moda. Diesel: l’high casual nel mondo della moda. Segmentazione-targeting-posizionamento Diesel. Il marketing mix di Diesel. La comunicazione di Diesel. Diesel compie 30 anni: il party in diretta digitale.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 213-214.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Ibarra, Máximo
Thesis Co-Supervisor: Romani, Simona
Academic Year: 2008/2009
Session: Extraordinary
Deposited by: MARIA LAURA MARCEDDU
Date Deposited: 19 Apr 2011 15:48
Last Modified: 13 Nov 2018 09:35
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/3491

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item