Comunicare nel casual wear: il caso Diesel
Sarni, Simona (A.A. 2008/2009) Comunicare nel casual wear: il caso Diesel. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 214. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Diesel nel mondo della moda. Diesel: l’high casual nel mondo della moda. Segmentazione-targeting-posizionamento Diesel. Il marketing mix di Diesel. La comunicazione di Diesel. Diesel compie 30 anni: il party in diretta digitale.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 213-214.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Marketing strategico |
Thesis Supervisor: | Ibarra, Máximo |
Thesis Co-Supervisor: | Romani, Simona |
Academic Year: | 2008/2009 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Users 353 not found. |
Date Deposited: | 19 Apr 2011 15:48 |
Last Modified: | 13 Nov 2018 09:35 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/3491 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |