Social network: un nuovo mezzo di comunicazione per le aziende

Bagaini, Riccardo (A.A. 2021/2022) Social network: un nuovo mezzo di comunicazione per le aziende. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 35. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Marketing. Digital marketing. Comunicazione digitale. Social network. Storia dei social network. Facebook. Instagram. Twitter. YouTube. TikTok. Linkedin. Twitch. Social media advertising. Social media e pubblicità tradizionale. Social media manager. Copywriter. Endorsment. Ricerca e programmazione dei contenuti. Il modello decisionale S-O-R.

References

Bibliografia: p. 31.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: De Angelis, Matteo
Academic Year: 2021/2022
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 19 Apr 2023 12:37
Last Modified: 19 Apr 2023 12:37
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/35692

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item