Social network: un nuovo mezzo di comunicazione per le aziende
Bagaini, Riccardo (A.A. 2021/2022) Social network: un nuovo mezzo di comunicazione per le aziende. Tesi di Laurea in Marketing, Luiss Guido Carli, relatore Matteo De Angelis, pp. 35. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Marketing. Digital marketing. Comunicazione digitale. Social network. Storia dei social network. Facebook. Instagram. Twitter. YouTube. TikTok. Linkedin. Twitch. Social media advertising. Social media e pubblicità tradizionale. Social media manager. Copywriter. Endorsment. Ricerca e programmazione dei contenuti. Il modello decisionale S-O-R.
References
Bibliografia: p. 31.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | Luiss Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | De Angelis, Matteo |
Academic Year: | 2021/2022 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 19 Apr 2023 12:37 |
Last Modified: | 19 Apr 2023 12:37 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/35692 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |