Robot umanoidi: il potenziale dell’interazione nel visual merchandising

Chiacchio, Gaia (A.A. 2022/2023) Robot umanoidi: il potenziale dell’interazione nel visual merchandising. Tesi di Laurea in Neuromarketing, Luiss Guido Carli, relatore Rumen Ivaylov Pozharliev, pp. 55. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Topic overview. Il valore dell’offline & marketing esperienziale nel settore del lusso. L’interazione: la co-creazione del valore. L’evoluzione del retail visual merchandising. Louis Vuitton case study. Theoretical background. L’arrivo dell’AI e della robotica in ambito retail. Perceived novelty. Escapism. Attachment style. Word-of-mouth. Conceptual framework. Esperimento. Approccio metodologico. Risultati dell’esperimento. Discussione.

References

Bibliografia: pp. 33-36. Sitografia: p. 37.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Neuromarketing
Thesis Supervisor: Pozharliev, Rumen Ivaylov
Thesis Co-Supervisor: De Angelis, Matteo
Academic Year: 2022/2023
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 11 Jan 2024 08:26
Last Modified: 11 Jan 2024 08:26
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/37471

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item