Sostenibilità e fashion industry: il potere dell’ambivalenza emotiva nel rivelare l’inganno del greenwashing

Presta, Chiara (A.A. 2022/2023) Sostenibilità e fashion industry: il potere dell’ambivalenza emotiva nel rivelare l’inganno del greenwashing. Tesi di Laurea in Retail and service experience marketing, Luiss Guido Carli, relatore Luigi Monsurro, pp. 100. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Background teorico. Fashion industry e sostenibilità. Ambivalenza. Sviluppi delle ipotesi. Metodologia. Partecipanti e procedura di campionamento. Composizione del questionario. Analisi e risultati dell'esperimento. Discussione generale e implicazioni.

References

Bibliografia: pp. 84-99.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: Luiss Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Marketing (LM-77)
Chair: Retail and service experience marketing
Thesis Supervisor: Monsurro, Luigi
Thesis Co-Supervisor: Franco, Stefano
Academic Year: 2022/2023
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 11 Jan 2024 08:30
Last Modified: 11 Jan 2024 08:30
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/37472

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item