La brand extension: United Colors Home, una potenziale opportunità di business?

Di Verniere, Carla (A.A. 2009/2010) La brand extension: United Colors Home, una potenziale opportunità di business? Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 143. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Storia del gruppo. Analisi del settore tessile. La diversificazione settoriale come strategia di crescita. L'entrata nel nuovo business. Quantificazione del valore creato dalla strategia. Marketing strategy.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Ibarra, Máximo
Thesis Co-Supervisor: Gregori, Gianluca
Academic Year: 2009/2010
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 02 May 2011 21:01
Last Modified: 13 Nov 2018 10:55
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/3796

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item