La brand extension: United Colors Home, una potenziale opportunità di business?
Di Verniere, Carla (A.A. 2009/2010) La brand extension: United Colors Home, una potenziale opportunità di business? Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 143. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Storia del gruppo. Analisi del settore tessile. La diversificazione settoriale come strategia di crescita. L'entrata nel nuovo business. Quantificazione del valore creato dalla strategia. Marketing strategy.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Marketing strategico |
Thesis Supervisor: | Ibarra, Máximo |
Thesis Co-Supervisor: | Gregori, Gianluca |
Academic Year: | 2009/2010 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 02 May 2011 21:01 |
Last Modified: | 13 Nov 2018 10:55 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/3796 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |