Il settore del credito al consumo: analisi d’un mercato altamente competitivo: il caso del gruppo Deutsche Bank
Anselmi, Andrea (A.A. 2009/2010) Il settore del credito al consumo: analisi d’un mercato altamente competitivo: il caso del gruppo Deutsche Bank. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 214. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il mercato del credito al consumo. Competere in un mercato complesso, con un cliente ancora più esigente. Tendenze ed attori: il caso Prestitempo. Le prospettive future.
References
Bibliografia: pp. 201-214.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Marketing strategico |
Thesis Supervisor: | Ibarra, Máximo |
Thesis Co-Supervisor: | Cercola, Raffaele |
Academic Year: | 2009/2010 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Users 1066 not found. |
Date Deposited: | 16 May 2011 11:47 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:44 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/4089 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |