Strategie di crescita esterna: Panasonic conquista Sanyo

Chianese, Simona (A.A. 2009/2010) Strategie di crescita esterna: Panasonic conquista Sanyo. Tesi di Laurea in Joint ventures e altre forme di cooperazione, LUISS Guido Carli, relatore Giorgio Zappa, pp. 123. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Panasonic Corporation: “ideas for life”. Sanyo Electric Co., Ltd.: “for your N.1”. Analisi del mercato: l’elettronica di consumo. L’operazione di acquisizione: SWOT analysis. Razionale strategico dell'operazione.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Joint ventures e altre forme di cooperazione
Thesis Supervisor: Zappa, Giorgio
Thesis Co-Supervisor: Gros-Pietro, Gian Maria
Academic Year: 2009/2010
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 19 May 2011 18:18
Last Modified: 16 Oct 2018 14:47
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/4333

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item