Strategie di crescita esterna: Panasonic conquista Sanyo
Chianese, Simona (A.A. 2009/2010) Strategie di crescita esterna: Panasonic conquista Sanyo. Tesi di Laurea in Joint ventures e altre forme di cooperazione, LUISS Guido Carli, relatore Giorgio Zappa, pp. 123. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Panasonic Corporation: “ideas for life”. Sanyo Electric Co., Ltd.: “for your N.1”. Analisi del mercato: l’elettronica di consumo. L’operazione di acquisizione: SWOT analysis. Razionale strategico dell'operazione.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Joint ventures e altre forme di cooperazione |
Thesis Supervisor: | Zappa, Giorgio |
Thesis Co-Supervisor: | Gros-Pietro, Gian Maria |
Academic Year: | 2009/2010 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 19 May 2011 18:18 |
Last Modified: | 16 Oct 2018 14:47 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/4333 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |