I social networking sites e il loro consumo commerciale: un’analisi esplorativa su un gruppo di utenti di Facebook
Cacace, Alessandro (A.A. 2009/2010) I social networking sites e il loro consumo commerciale: un’analisi esplorativa su un gruppo di utenti di Facebook. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 78. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
I social networking sites e i loro utilizzatori. Vantaggi e potenzialità dei social networking sites come mezzi di comunicazione. La ricerca empirica.
References
Bibliografia: pp. 65-66.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Romani, Simona |
Academic Year: | 2009/2010 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Users 1066 not found. |
Date Deposited: | 23 May 2011 17:50 |
Last Modified: | 30 Oct 2018 10:25 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/4432 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |