Le alleanze strategiche nel settore automotive: il caso Daimler–Renault & Nissan

Genangeli, Simone (A.A. 2009/2010) Le alleanze strategiche nel settore automotive: il caso Daimler–Renault & Nissan. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Boccardelli, pp. 193. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Le alleanze strategiche. Strategie di crescita nel settore automobilistico. Il Settore automobilistico tra crisi economica, mercati emergenti e nuove tecnologie. L’alleanza Daimler–Renault & Nissan.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Strategie d'impresa
Thesis Supervisor: Boccardelli, Paolo
Thesis Co-Supervisor: Devetag, Maria Giovanna
Academic Year: 2009/2010
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 30 May 2011 09:57
Last Modified: 19 May 2015 22:47
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/4544

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item