Le alleanze strategiche nel settore automotive: il caso Daimler–Renault & Nissan
Genangeli, Simone (A.A. 2009/2010) Le alleanze strategiche nel settore automotive: il caso Daimler–Renault & Nissan. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Boccardelli, pp. 193. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Le alleanze strategiche. Strategie di crescita nel settore automobilistico. Il Settore automobilistico tra crisi economica, mercati emergenti e nuove tecnologie. L’alleanza Daimler–Renault & Nissan.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Strategie d'impresa |
Thesis Supervisor: | Boccardelli, Paolo |
Thesis Co-Supervisor: | Devetag, Maria Giovanna |
Academic Year: | 2009/2010 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 30 May 2011 09:57 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:47 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/4544 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |