Brand experience e concept store: analisi semiotica di esperienze di marketing: da American Girl a Tad

Postiglione, Valeria (A.A. 2009/2010) Brand experience e concept store: analisi semiotica di esperienze di marketing: da American Girl a Tad. Tesi di Laurea in Semiotica della comunicazione visiva, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 165. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La semiotica e la marca. La semiotica del consumo. Il punto vendita. Analisi semiotica di casi.

References

Bibliografia: pp. 161-165.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government Studies and Public Communication (LM-62)
Chair: Semiotica della comunicazione visiva
Thesis Supervisor: Peverini, Paolo
Thesis Co-Supervisor: Mazzoletti, Paolo
Academic Year: 2009/2010
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 16 Jun 2011 11:18
Last Modified: 19 May 2015 22:49
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/4891

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item