Il ruolo della speranza e della paura nel comportamento del consumatore

Salvati, Francesca (A.A. 2009/2010) Il ruolo della speranza e della paura nel comportamento del consumatore. Tesi di Laurea in Consumer behavior, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 154. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

"Fear e hope appeals" nel cambiamento del consumatore. Una lettura comune ai "fear e hope appeals". I cambiamenti indotti dai "fear e hope appeals" nella ocmunicazione pubblicitaria.: alcuni casi reali.

References

Bibliografia: pp. 144-154.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Consumer behavior
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Thesis Co-Supervisor: Spallone, Marco
Academic Year: 2009/2010
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 23 Jun 2011 17:57
Last Modified: 12 Apr 2017 12:51
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5097

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item