Il ruolo della speranza e della paura nel comportamento del consumatore
Salvati, Francesca (A.A. 2009/2010) Il ruolo della speranza e della paura nel comportamento del consumatore. Tesi di Laurea in Consumer behavior, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 154. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
"Fear e hope appeals" nel cambiamento del consumatore. Una lettura comune ai "fear e hope appeals". I cambiamenti indotti dai "fear e hope appeals" nella ocmunicazione pubblicitaria.: alcuni casi reali.
References
Bibliografia: pp. 144-154.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Consumer behavior |
Thesis Supervisor: | Romani, Simona |
Thesis Co-Supervisor: | Spallone, Marco |
Academic Year: | 2009/2010 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 23 Jun 2011 17:57 |
Last Modified: | 12 Apr 2017 12:51 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5097 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |