Analisi semiotica della campagna pubblicitaria celebrativa dei 60 anni di Adidas
Poponessi, Gerolamo (A.A. 2009/2010) Analisi semiotica della campagna pubblicitaria celebrativa dei 60 anni di Adidas. Tesi di Laurea in Semiotica, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 77. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Che cos'è la marca? Biografica di Adidas. Analisi semiotica dell'audiovisivo.
References
Bibliografia: p. 77.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science and Communication (L36, L20) |
Chair: | Semiotica |
Thesis Supervisor: | Peverini, Paolo |
Academic Year: | 2009/2010 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 05 Jul 2011 20:05 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:52 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5328 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |