Analisi semiotica della campagna pubblicitaria celebrativa dei 60 anni di Adidas

Poponessi, Gerolamo (A.A. 2009/2010) Analisi semiotica della campagna pubblicitaria celebrativa dei 60 anni di Adidas. Tesi di Laurea in Semiotica, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 77. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Che cos'è la marca? Biografica di Adidas. Analisi semiotica dell'audiovisivo.

References

Bibliografia: p. 77.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science and Communication (L36, L20)
Chair: Semiotica
Thesis Supervisor: Peverini, Paolo
Academic Year: 2009/2010
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 05 Jul 2011 20:05
Last Modified: 19 May 2015 22:52
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5328

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item