Semiotica e comunicazione pubblicitaria: ruolo e potenzialità del logo
Ercolani, Sara (A.A. 2009/2010) Semiotica e comunicazione pubblicitaria: ruolo e potenzialità del logo. Tesi di Laurea in Semiotica, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 62. [Degree Thesis (before DM 509/99)]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Semiotica e comunicazione. Semiotica, scienza dei segni. Logo e processo di significazione. L'identità visiva e il linguaggio pubblicitario in J. M. Floch. Studio di casi.
Thesis Type: | Degree Thesis (before DM 509/99) |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Degree Programs before DM 509/99 > Degree Program in Political Science (before DM 509/99) |
Chair: | Semiotica |
Thesis Supervisor: | Peverini, Paolo |
Thesis Co-Supervisor: | Cocozza, Antonio |
Academic Year: | 2009/2010 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 06 Jul 2011 10:04 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:52 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5335 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |