Semiotica e comunicazione pubblicitaria: ruolo e potenzialità del logo

Ercolani, Sara (A.A. 2009/2010) Semiotica e comunicazione pubblicitaria: ruolo e potenzialità del logo. Tesi di Laurea in Semiotica, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 62. [Degree Thesis (before DM 509/99)]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Semiotica e comunicazione. Semiotica, scienza dei segni. Logo e processo di significazione. L'identità visiva e il linguaggio pubblicitario in J. M. Floch. Studio di casi.

Thesis Type: Degree Thesis (before DM 509/99)
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Degree Programs before DM 509/99 > Degree Program in Political Science (before DM 509/99)
Chair: Semiotica
Thesis Supervisor: Peverini, Paolo
Thesis Co-Supervisor: Cocozza, Antonio
Academic Year: 2009/2010
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 06 Jul 2011 10:04
Last Modified: 19 May 2015 22:52
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5335

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item