L'applicazione del marketing territoriale nelle regioni italiane: il caso Calabria e Veneto

Giordano, Alessio Raffaele (A.A. 2008/2009) L'applicazione del marketing territoriale nelle regioni italiane: il caso Calabria e Veneto. Tesi di Laurea in Marketing territoriale, LUISS Guido Carli, relatore Matteo Giuliano Caroli, pp. 174. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Strumenti concettuali del marketing territoriale. Il contesto di riferimento. Dalla raccolta all'elaborazione dei dati. Il progetto strategico del turismo della provincia di Padova.

References

Bibliografia: pp. 171-174.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing territoriale
Thesis Supervisor: Caroli, Matteo Giuliano
Thesis Co-Supervisor: Gregori, Gianluca
Academic Year: 2008/2009
Session: Extraordinary
Deposited by: Users 1066 not found.
Date Deposited: 11 Jul 2011 19:35
Last Modified: 20 Nov 2018 08:01
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5467

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item