L'applicazione del marketing territoriale nelle regioni italiane: il caso Calabria e Veneto
Giordano, Alessio Raffaele (A.A. 2008/2009) L'applicazione del marketing territoriale nelle regioni italiane: il caso Calabria e Veneto. Tesi di Laurea in Marketing territoriale, LUISS Guido Carli, relatore Matteo Giuliano Caroli, pp. 174. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Strumenti concettuali del marketing territoriale. Il contesto di riferimento. Dalla raccolta all'elaborazione dei dati. Il progetto strategico del turismo della provincia di Padova.
References
Bibliografia: pp. 171-174.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Marketing territoriale |
Thesis Supervisor: | Caroli, Matteo Giuliano |
Thesis Co-Supervisor: | Gregori, Gianluca |
Academic Year: | 2008/2009 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Users 1066 not found. |
Date Deposited: | 11 Jul 2011 19:35 |
Last Modified: | 20 Nov 2018 08:01 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5467 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |