L'applicazione delle tecniche del marketing territoriale nelle regioni italiane: il caso Lombardia e Abruzzo

Pasciuto, Lorenzo (A.A. 2008/2009) L'applicazione delle tecniche del marketing territoriale nelle regioni italiane: il caso Lombardia e Abruzzo. Tesi di Laurea in Marketing territoriale, LUISS Guido Carli, relatore Matteo Giuliano Caroli, pp. 98. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Situazione socio-economica della Lombardia. Situazione socio-economica dell'Abruzzo.

References

Indicazioni bibliografiche nelle note

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing territoriale
Thesis Supervisor: Caroli, Matteo Giuliano
Thesis Co-Supervisor: Sarra, Alessandro
Academic Year: 2008/2009
Session: Extraordinary
Deposited by: SARA DI PERNA
Date Deposited: 12 Jul 2011 10:31
Last Modified: 20 Nov 2018 08:01
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5473

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item